Inspektor nadzoru - Budowa świetlicy w Sokołowie - 07.01.2010 r.
Paradyż, dnia 07.01.2010 r.
O G Ł O S Z E N I E
Gmina Paradyż informuje, że poszukuje Inspektora Nadzoru przy wykonywaniu zadania pn. „Budowa świetlicy w Sokołowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu”.
Zakres inwestycji obejmuje:
1) W ramach I etapu:
a) Przebudowę wejścia do szkoły w Sokołowie:
– roboty rozbiórkowe;
– roboty murowe;
– roboty ziemne;
– fundamenty;
– ściany przyziemia + słup + podciąg;
– dach;
– roboty wykończeniowe
b) Budowę świetlicy z zapleczem:
– roboty ziemne;
– fundamenty;
– ściany przyziemia + słup + podciąg;
– dach;
– roboty wykończeniowe – rozpoczęcie;
c) Wykonanie instalacji wod.-kan. i c.o. dla części istniejącej:
– instalacja c.o.;
– technologia kotłowni;
d) Wykonanie instalacji wod.-kan. i c.o. dla części nowej:
– instalacja wod.-kan.;
– technologia kotłowni;
e) Wewnętrzne instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych:
– oprzewodowanie;
f) Plac zabaw dla dzieci:
– roboty ziemne;
– wyposażenie;
– roboty wykończeniowe.
2) W ramach II etapu:
a) Roboty wykończeniowe w świetlicy z zapleczem – zakończenie;
b) Wykonanie instalacji c.o. dla części nowej;
c) Wewnętrzne instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych:
– oprawy oświetleniowe i osprzęt;
– badania i pomiary.
Zakres usług świadczonych przez Inspektora Nadzoru obejmował będzie nadzór inwestorski, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.), a w szczególności m.in.:
1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) koordynacja robót prowadzonych we wszystkich branżach;
4) bieżąca kontrola realizacji umowy z Wykonawcą robót;
5) egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
6) przejęcie od Wykonawcy uzgodnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego cykl realizacji inwestycji;
7) ogólny nadzór nad realizacją robót godnie z harmonogramem;
8) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmo-nogramu;
9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szcze-gólności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
10) współpraca z nadzorem autorskim;
11) organizowanie i stałe uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
12) wydawanie zgody na wykonanie robót zamiennych i dodatkowych, po uprzedniej konsultacji ze Zleceniodawcą i uzyskaniu pisemnej zgody od Zleceniodawcy na wykonanie przedmiotowych robót;
13) sprawdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, potwierdzanie wykonania robót objętych fakturami i przekazywanie faktur Zleceniodawcy do zapłaty, w terminie 3 dni od daty otrzymania faktury;
14) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
15) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych;
16) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
17) wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez Zleceniodawcę użytkownikom, w tym w szczególności:
a) stwierdzenie gotowości do odbioru,
b) dokonywanie odbiorów częściowych robót – po wykonaniu poszczególnych elementów robót w ramach etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym;
c) dokonanie odbioru końcowego robót.
18) przekazanie Zleceniodawcy kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokółem odbioru.
Inspektor Nadzoru powinien podejmować także inne działania, nie wymienione powyżej, które zabezpieczałyby interes Gminy Paradyż i przyczyniły się do sprawnego realizowania inwestycji.
Okres realizacji usług: od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego zadania. (Planowanym terminem zakończenia zadania jest 30.11.2010 r., w tym: zakończenie realizacji I etapu: 31.07.2010 r., zakończenie realizacji II etapu: 30.11.2010 r.)
W/w terminy mogą zostać wydłużone lub skrócone, stosownie do rzeczywistego zakończenia okresu realizacji inwestycji.
Warunki płatności wynagrodzenia:
1) Wynagrodzenie płatne będzie w dwóch ratach z dołu – po dokonaniu odbioru danego etapu robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót.
2) Wysokość poszczególnych rat obliczana będzie procentowo w stosunku do wynagrodzenia brutto Wykonawcy przysługującego za dany etap.
3) Należność regulowana będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
Oferty na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru należy składać
w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż (pokój Nr 9)
w terminie do dnia 12.01.2010 r. do godziny 1200.
W OFERCIE PROSZĘ PODAĆ PROCENTOWĄ WARTOŚĆ WYNAGRODZENIA
W STOSUNKU DO WARTOŚCI INWESTYCJI BRUTTO.
(Wartość wybranej oferty dot. realizacji zadania pn.
„Budowa świetlicy w Sokołowie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu””
wynosi 439.200,00 zł brutto.)
Z up. Wójta Gminy
Iwona Pluta
Z-ca Wójta
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000,00 euro – art. 4 ust. 8 ustawy PZP.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Gutowska Edyta |
Data wprowadzenia: | 2010-01-06 22:00:00 |
Opublikował: | Gutowska Edyta |
Data publikacji: | 2010-01-06 22:00:00 |
Ostatnia zmiana: | 2010-07-22 10:18:43 |
Ilość wyświetleń: | 743 |