1/2008 - Unieważnienie postępowania
Paradyż, dnia 21.03.2008 r.GMINA PARADYŻ
ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż
tel. 0-44 758-40-28, fax 0-44 758-40-28
e-mail: ugp@go2.pl
www.paradyz.tensoft.pl
Nr sprawy: 3410/1/2008
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA „ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI WRAZ Z OSPRZĘTEM W CELU PROWADZENIA ROBÓT ODWADNIAJĄCYCH I PIELĘGNACYJNYCH ZIELENI W PASIE DRÓG GMINNYCH I ROWÓW MELIORACYJNYCH”.
Zamawiający – Gmina Paradyż zawiadamia, że przedmiotowe postępowanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.)
z o s t a ł o u n i e w a ż n i o n e
Uzasadnienie faktyczne:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, tj.:
- opis przedmiotu zamówienia, dotyczący rozmiarów opon, znacznie ogranicza ilość Wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wójt Gminy
(-) Wojciech Rudalski
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Gutowska Edyta |
Data wprowadzenia: | 2008-03-20 22:00:00 |
Opublikował: | Gutowska Edyta |
Data publikacji: | 2008-03-20 22:00:00 |
Ostatnia zmiana: | 2010-07-22 08:01:09 |
Ilość wyświetleń: | 441 |