Paradyż, dnia 20.09.2012 r.
Zamawiający: Gmina Paradyż,
ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż
WYKONAWCY
Znak: ZPF.271.12.2012.
ZMIANA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Dotyczy: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2010 Nr 113, Poz. 759 z późn.zm.) „ W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie” Zamawiający Gmina Paradyż dokonuje zmiany treści SIWZ poprzez: O dopisanie w § 10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ punktu, o następującej treści: ”Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia umownego”. Pierwotny projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ nie zawierał takiego zapisu. Paragraf 10 składał się z 6 punktów: „§ 10 KARY UMOWNE Kary umowne naliczane będą według następujących zasad: 1. Za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego. Od 31 dnia zwłoki zostanie naliczona kara umowna w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy kolejny dzień. 2. Za każdy dzień zwłoki ponad termin wyznaczony na usunięcie usterek w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane i dotyczące zainstalowanych urządzeń Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego. Od 31 dnia zwłoki zostanie naliczona kara umowna w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy kolejny dzień. 3. Za opóźnienie płatności za prawidłowo wystawione faktury Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe. 4. Za rozwiązanie umowy z winy Zamawiającego Wykonawca naliczy karę umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego. 5. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należnych kar umownych z wynagrodzenia wynikającego z faktury końcowej. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na drodze cywilnoprawnej.” „§ 10 KARY UMOWNE Kary umowne naliczane będą według następujących zasad: 1. Za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego. Od 31 dnia zwłoki zostanie naliczona kara umowna w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy kolejny dzień. 2. Za każdy dzień zwłoki ponad termin wyznaczony na usunięcie usterek w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane i dotyczące zainstalowanych urządzeń Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego. Od 31 dnia zwłoki zostanie naliczona kara umowna w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy kolejny dzień. 3. Za opóźnienie płatności za prawidłowo wystawione faktury Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe. 4. Za rozwiązanie umowy z winy Zamawiającego Wykonawca naliczy karę umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego. 5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego. 6. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należnych kar umownych z wynagrodzenia wynikającego z faktury końcowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na drodze cywilnoprawnej.” Zamawiający Gmina Paradyż w załączeniu zamieszcza zmodyfikowany Projekt umowy. Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ulegają zmianom. Ze względu na wystarczający czas na wprowadzenie ewentualnych zmian w ofertach, Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Z. up. Wójta Gminy ( - ) Iwona Pluta Z-ca Wójta
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (168.4kB) | ||
Zał. Nr 8 do SIWZ - Projekt umowy (242kB) |