6/2009 - Zmiana treści SIWZ oraz informacja o przedłużeniu terminu składania ofert
Paradyż, dnia 23.10.2009 r.
Zamawiający:
GMINA PARADYŻ
ul. Konecka 4
26-333 Paradyż
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Znak : 3410/6/2009 / 05
ZMIANA TREŚCI SIWZ ORAZ INFORMACJA O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT
Dot. postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Paradyż”, nr sprawy: 3410/6/2009
Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) dokonuje zmiany treści SIWZ w sposób następujący:
1) Zamawiający w punkcie X ppkt. 1.2. lit. b) SIWZ zapis o treści:
- Ekspert Nr 6: Specjalista ds. zamówień publicznych posiadający wykształcenie wyższe; posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Osoba ta powinna wykazać następujące doświadczenie:
– przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej 1 przetargu w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie/rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub sieci wodociągowej o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto;
– wykonywanie co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było: świadczenie usługi doradztwa prawnego i wsparcia Zamawiającego lub Wykonawcy w wystąpieniach przed Krajową Izbą Odwoławczą (lub Zespołem Arbitrów) i Sądem Okręgowym, przygotowanie projektów pism Zamawiającego lub Wykonawcy na potrzeby postępowania protestacyjnego, postępowania odwoławczego i przed Sądem Okręgowym.
zastępuje zapisem o treści:
- Ekspert Nr 6: Specjalista ds. zamówień publicznych posiadający wykształcenie wyższe; posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Osoba ta powinna wykazać następujące doświadczenie:
– przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej 1 przetargu w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie/rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub sieci wodociągowej.
- Ekspert Nr 6a: Specjalista ds. prawnych posiadający wykształcenie wyższe; posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Osoba ta powinna wykazać następujące doświadczenie:
– wykonywanie co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było: świadczenie usługi doradztwa prawnego i wsparcia Zamawiającego lub Wykonawcy w wystąpieniach przed Krajową Izbą Odwoławczą (lub Zespołem Arbitrów) i Sądem Okręgowym, przygotowanie projektów pism Zamawiającego lub Wykonawcy na potrzeby postępowania protestacyjnego, postępowania odwoławczego i przed Sądem Okręgowym.
2) Zamawiający w punkcie X ppkt. 1.2. lit. b) SIWZ zapis o treści:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Eksperta Nr 2, 3, 4 i 5, tj. pełnienie przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru w dwóch branżach równocześnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.
zastępuje zapisem o treści:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Eksperta Nr 2, 3, 4 i 5, tj. pełnienie przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru w dwóch branżach równocześnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień i wykazania wymaganego doświadczenia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Eksperta Nr 6 i 6a, tj. pełnienie przez 1 osobę funkcji Specjalisty ds. zamówień publicznych i Specjalisty ds. prawnych, pod warunkiem wykazania doświadczenia wymaganego od Eksperta Nr 6 i Eksperta Nr 6a.
3) Zamawiający w punkcie XI pkt. 6 SIWZ zapis o treści:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- Inżynierem – Kierownikiem Zespołu;
- Inspektorem Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych;
- Inspektorem Nadzoru robót sanitarnych;
- Inspektorem Nadzoru robót elektrycznych;
- Inspektorem Nadzoru robót drogowych;
- Specjalistą ds. zamówień publicznych;
- Specjalistą ds. rozliczeń finansowych i raportowania,
którzy spełniają wymagania określone w pkt. X ppkt. 1.2 lit. b) SIWZ.
zastępuje zapisem o treści:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- Inżynierem – Kierownikiem Zespołu;
- Inspektorem Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych;
- Inspektorem Nadzoru robót sanitarnych;
- Inspektorem Nadzoru robót elektrycznych;
- Inspektorem Nadzoru robót drogowych;
- Specjalistą ds. zamówień publicznych;
- Specjalistą ds. prawnych;
- Specjalistą ds. rozliczeń finansowych i raportowania,
którzy spełniają wymagania określone w pkt. X ppkt. 1.2 lit. b) SIWZ.
4) Zamawiający zastępuje załącznik Nr 6 do SIWZ (projekt umowy), przekazany wraz z SIWZ, załącznikiem Nr 6 do SIWZ (projektem umowy), przekazanym wraz z niniejszą zmianą treści SIWZ.
5) Zamawiający zastępuje załącznik Nr 3 do umowy, przekazany wraz z SIWZ, załącznikiem Nr 3 do umowy, przekazanym wraz z niniejszą zmianą treści SIWZ.
Jednocześnie, działając zgodnie z art. 180 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) Zamawiający przedłuża termin składania ofert.
Nowy termin składania ofert:
29.10.2009 r. do godz. 10.00.
Nowy termin otwarcia ofert:
29.10.2009 r. o godz. 10.30.
W związku z powyższym, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ w sposób następujący:
1) Zamawiający w punkcie XV pkt. 2 SIWZ zapis o treści:
„2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.10.2009 r. do godz. 10.00”
zastępuje zapisem o treści:
„2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.10.2009 r. do godz. 10.00”
2) Zamawiający w punkcie XVIII pkt. 1 SIWZ zapis o treści:
„1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż (pokój Nr 9) w terminie do dnia 26.10.2009 r. do godziny 10.00.”
zastępuje zapisem o treści:
„1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż (pokój Nr 9) w terminie do dnia 29.10.2009 r. do godziny 10.00.”
2) Zamawiający w punkcie XVIII pkt. 5 SIWZ zapis o treści:
„Nie otwierać do dnia 26.10.2009 r. przed godz. 10.30”
zastępuje zapisem o treści:
„Nie otwierać do dnia 29.10.2009 r. przed godz. 10.30”
3) Zamawiający w punkcie XVIII pkt. 12 SIWZ zapis o treści:
„12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 26.10.2009 r. o godzinie 10.30 w Urzędzie Gminy w Paradyżu, pokój Nr 10.”
zastępuje zapisem o treści:
„12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 29.10.2009 r. o godzinie 10.30 w Urzędzie Gminy w Paradyżu, pokój Nr 10.”
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ulegają zmianie.
Załączniki:
– Załącznik Nr 6 do SIWZ – projekt umowy
– Załącznik Nr 3 do umowy – Minimalne wymagania dla ekspertów wchodzących w skład zespołu Inżyniera Kontraktu
Wójt Gminy
Wojciech Rudalski
Załączniki
Inzynier kontraktu - zal. nr 3 do umowy - minimalne wymagania personelu - po zmianie.pdf (171.1kB) |
|
|
Inzynier kontraktu - zal. nr 6 do siwz - projekt umowy - po zmianie.pdf (249.5kB) |
|
|
Inzynier kontraktu - zmiana tresci siwz oraz przedluzenie terminu - do bip-u.pdf (147.3kB) |
|
|
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Gutowska Edyta |
Data wprowadzenia: | 2009-10-22 20:00:00 |
Opublikował: | Gutowska Edyta |
Data publikacji: | 2009-10-22 20:00:00 |
Ostatnia zmiana: | 2010-07-21 15:06:56 |
Ilość wyświetleń: | 451 |